上星期同個FD 去飲嘢。講開對小腿好粗。佢有提過去左間美容中心做左瘦腿療程,聽到個價錢$118都想試下,反正冇效都係百多元

到左做個日上到去感覺OK啦。見到D 員工都幾好笑容,跟住有個女仔比張表格我填,填完就入房

入左去。房間吳算好大,但好香,我都有問佢地用邊重香氛,因為我有鼻敏感。呢方面我覺得OK,

講遠左,有個著黑色衫女仔入房同我講解左一輪。話我係肌肉比較實。所以做個部儀器係軟化左D 肌肉同去水腫

。好了。搞一輪終於開始,儀器時間總共有30分鐘,個美容師好細心。但就真係有D痛,我問係未咁嫁

佢話慢慢軟左D 肌肉就吳會痛,過左大約10分鐘到又好似好D。30分鐘當然話咁快,再睇番效果。吳知係未心理作用

又真係覺得隻腳冇咁漲同瘦左D。之後例牌會叫你買療程咁,又吳算好hard sell1.講左一陣我話想反屋企再睇下效果先決定

整體覺得都OK,可能我吳鐘意去D大公司。覺得佢地都幾nice. 效果又冇話點反彈,之前係網到search 到見到佢地係Yahoo

同Beautyexcage 有負評。望落都好耐前。吳係話咩hardsell 個D ,就試下,整體都會比4粒星到啦

比小個粒係book 左要等左一陣。都見呢間Q20 Beauty 都幾忙

arrow
arrow

    Judy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()